"Bilim Erzurum" merkezinin kuruluş protokolü imzalandı
Erzurum Büyükşehir Belediyesi ile Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı (T3) arasında imzalanan protokolle kurulacak "Bilim Erzurum" merkezi ile ortaöğretim çağındaki gençlerin bilimle buluşması sağlanacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?