Antalya 14 yıldır girdiği diyalizden bağış böbrekle kurtuldu
14 yıldır girdiği diyalizden bağış böbrekle kurtulduKONYA'da, mide bulantısı şikayetiyle gittiği hastanede böbrek yetmezliği rahatsızlığı olduğunu öğrenen ve 14 yıldır haftada 3 kez diyalize giren Murat Özyılmaz (28), trafik kazası sonucu ölen bağışçının böbreğiyle Antalya'da organ nakli... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?