Antalya 14 yıldır girdiği diyalizden bağış böbrekle kurtuldu
Son Dakika Logo
09.02.2020 08:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya 14 yıldır girdiği diyalizden bağış böbrekle kurtuldu

14 yıldır girdiği diyalizden bağış böbrekle kurtulduKONYA'da, mide bulantısı şikayetiyle gittiği hastanede böbrek yetmezliği rahatsızlığı olduğunu öğrenen ve 14 yıldır haftada 3 kez diyalize giren Murat Özyılmaz (28), trafik kazası sonucu ölen bağışçının böbreğiyle Antalya'da organ nakli... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement