İzmirli Vatandaş Kar Yağışını "İlginç" Diye Yorumladı
İzmir'de sabah saatlerinde yağmaya başlayan karı gören İzmirli 55 yaşındaki Mümin Çıban, "İzmir'de ikinci defadır kar yağışını görüyorum ilginç geliyor." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?