Emniyet Genel Müdürü Altınok, Polis Teşkilatının 172'nci Yıl Dönümünü Kutladı
Son Dakika Logo
10.04.2017 12:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emniyet Genel Müdürü Altınok, Polis Teşkilatının 172'nci Yıl Dönümünü Kutladı

Dha ANKARA - Emniyet Genel Müdürü Altınok, polis teşkilatının 172'nci yıl dönümünü kutladıANKARA'da, 10 Nisan Polis Haftası dolayısıyla Cebeci Asri Mezarlığı'ndaki polis şehitliğinde düzenlenen programda; Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok, şehir mezarlarına çiçek bıraktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement