Emniyet Genel Müdürü Altınok, Polis Teşkilatının 172'nci Yıl Dönümünü Kutladı
Dha ANKARA - Emniyet Genel Müdürü Altınok, polis teşkilatının 172'nci yıl dönümünü kutladıANKARA'da, 10 Nisan Polis Haftası dolayısıyla Cebeci Asri Mezarlığı'ndaki polis şehitliğinde düzenlenen programda; Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok, şehir mezarlarına çiçek bıraktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?