Nazifoğlu: "Bugünün En Güzel Tarafı 3 Puanı Almış Olmamız"
Galatasaray Sportif AŞ Yönetim Kurulu Üyesi Levent Nazifoğlu, Spor Toto Süper Lig'in 9. haftasında, deplasmanda 1-0 kazandıkları Adanaspor maçına ilişkin, "Bugünün en güzel tarafı 3 puanı almış olmamız. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?