Vatandaşlar antrenör eşliğinde evlerinin balkonunda egzersiz yaptı
Artvin'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında "Evde kal" çağrılarına uyan vatandaşlara evlerinin balkonlarında egzersiz yaptırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?