2 yıldır kayıp olan Nesrin'in annesi: "Ben onları karton toplayarak büyüttüm"
Son Dakika Logo
05.07.2019 01:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

2 yıldır kayıp olan Nesrin'in annesi: "Ben onları karton toplayarak büyüttüm"

2 yıldır kayıp olan Nesrin'in annesi: "Ben onları karton toplayarak büyüttüm"ZONGULDAK - Zonguldak'ta iki yıl önce "internet kafeye gidiyorum" diyerek evden ayrılan ve bir daha haber alınamayan 16 yaşındaki Nesrin Koçaklı'nın ailesi, kızlarının en son kaybolduğu iddia edilen Liman... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement