Erdoğan'dan Ankara'daki AK Parti'li Gençlere Özhaseki ve Gökçek Mesajı: Devam Ettirmemiz Lazım
AK Parti'nin Ankara'daki seçim çalışmaları sırasında görüntülü konuşmayla gençlere seslenen Erdoğan, "Ankara özellikle 1994'ten itibaren Gökçek ile birlikte bir süreci yaşadı." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?