Şişli'de Kocası Tarafından Katledilen Kadının Cenazesi Adana'ya Gönderildi
Son Dakika Logo
08.02.2018 12:31
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Şişli'de Kocası Tarafından Katledilen Kadının Cenazesi Adana'ya Gönderildi

Şişli'de kocası tarafından katledilen kadının cenazesi Adana'ya gönderildi Bulut: "Kocası yolun ortasında yakalayıp öldürmüş"İSTANBUL - Şişli'de yol ortasında kocası tarafından boğazı kesilerek öldürülen Leyla Kara'nın cenazesi Adli Tıp Kurumu'nda yapılan işlemlerin ardından Adana'ya gönderildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement