Şişli'de Kocası Tarafından Katledilen Kadının Cenazesi Adana'ya Gönderildi
Şişli'de kocası tarafından katledilen kadının cenazesi Adana'ya gönderildi Bulut: "Kocası yolun ortasında yakalayıp öldürmüş"İSTANBUL - Şişli'de yol ortasında kocası tarafından boğazı kesilerek öldürülen Leyla Kara'nın cenazesi Adli Tıp Kurumu'nda yapılan işlemlerin ardından Adana'ya gönderildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?