Başbakan Yardımcısı Işık: "Almanya Bu Çifte Standarttan Vazgeçmek Zorundadır"
Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, Türkiye olarak Almanya ile ilişkilere önem verdiklerini vurgulayarak, "Ama bu ilişkilere önem verirken Türkiye'nin egemenlik haklarında ve bir egemen ülkeye yapılması gereken muamelenin Türkiye'ye yapılmasını da bekleme hakkımız var. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?