Başbakan Yardımcısı Işık: "Almanya Bu Çifte Standarttan Vazgeçmek Zorundadır"
Son Dakika Logo
22.08.2017 02:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yardımcısı Işık: "Almanya Bu Çifte Standarttan Vazgeçmek Zorundadır"

Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, Türkiye olarak Almanya ile ilişkilere önem verdiklerini vurgulayarak, "Ama bu ilişkilere önem verirken Türkiye'nin egemenlik haklarında ve bir egemen ülkeye yapılması gereken muamelenin Türkiye'ye yapılmasını da bekleme hakkımız var. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement