Başkan Gürün'den "Muğla'ya gelmeyin" çağrısı
Başkan Gürün'den "Muğla'ya gelmeyin" çağrısı -Muğla'ya gelen ikinci konut sahiplerindeki artış sonrası açıklama yapan Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Gürün, 'Sağlıklı günlerde buluşalım, şuanda Muğla'ya gelmeyin" çağrısı yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?