En fazla vaka görülen 4. il olan Giresun'da yeni tedbirler devreye girdi: Cenaze anonsları bile yapılmayacak
Son Dakika Logo
19.02.2021 09:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

En fazla vaka görülen 4. il olan Giresun'da yeni tedbirler devreye girdi: Cenaze anonsları bile yapılmayacak

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın paylaştığı vaka sayısı haritasına göre 8-14 Şubat tarihleri arasında oransal olarak en çok vakanın görüldüğü 4. il olan Giresun'da; hafta sonu kısıtlamalarında köy ve yaylalara çıkmak yasaklandı. Kentte sosyal faaliyetlere izin verilmeyecek, denetimler sıklaştırılacak, cenaze anonsları yapılmayacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • hakan hakan:
    lokanta restaurant kafe nargile kafe diskolar en az 4 ay daha kapalı kalmalıdır,yoksa tekrar başa döneriz. 3 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement