Listeye 5 il daha eklendi, maskesiz sokağa çıkmanın yasak olduğu kent sayısı 42'ye yükseldi
Kurallara uyulmadıkça koronavirüsle mücadele edilemeyeceğini vurgulayan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 5 ilde daha sokağa maskesiz çıkmanın yasaklandığını duyurdu. Yasak Diyarbakır, Erzurum, Kayseri, Rize ve Şanlıurfa'ya geldi. Yasağın uygulandığı kent sayısı 42'ye yükseldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?