Listeye 5 il daha eklendi, maskesiz sokağa çıkmanın yasak olduğu kent sayısı 42'ye yükseldi
Son Dakika Logo
16.06.2020 02:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Listeye 5 il daha eklendi, maskesiz sokağa çıkmanın yasak olduğu kent sayısı 42'ye yükseldi

Kurallara uyulmadıkça koronavirüsle mücadele edilemeyeceğini vurgulayan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 5 ilde daha sokağa maskesiz çıkmanın yasaklandığını duyurdu. Yasak Diyarbakır, Erzurum, Kayseri, Rize ve Şanlıurfa'ya geldi. Yasağın uygulandığı kent sayısı 42'ye yükseldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement