Arkadaşlarıyla birlikte gittiği lokantada silahlı soygunu önledi
Arkadaşlarıyla birlikte gittiği lokantada silahlı soygunu önlediArkadaşlarıyla birlikte gittiği lokantada silahlı soygunu önlediBrezilya, (DHA) ? Brezilya'da bir polis memuru mesai saati dışındayken arkadaşlarıyla gittiği fast food lokantasına düzenlenen silahlı soygunu önledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?