TEKİRDAĞ İL SAĞLIK MÜDÜRÜ: SON PİŞMANLIK FAYDA VERMİYOR
SAĞLIK Bakanı Fahrettin Koca'nın açıkladığı haftalık vaka haritasında vaka oranı artan illerden Tekirdağ'da İl Sağlık Müdürü Ali Cengiz Kalkan, Covid-19'un bütün ezberleri bozduğunu belirterek, özellikle genç kesimler olmak üzere vatandaşları aşı olmaya çağırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?