Ekrem İmamoğlu: "Beşiktaş'ı Tebrik Ediyorum"
- Ekrem İmamoğlu: "Beşiktaş'ı tebrik ediyorum" İBB Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu: "Yarınki derbiye de gitmek istiyorum"İSTANBUL - İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu, Beşiktaş-Başakşehir maçının ardından konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?