Eskişehir Polisler Arabasını Bağlayınca, Çatıya Çıkarak İntihara Kalkıştı
Son Dakika Logo
03.03.2018 10:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eskişehir Polisler Arabasını Bağlayınca, Çatıya Çıkarak İntihara Kalkıştı

Polisler arabasını bağlayınca, çatıya çıkarak intihara kalkıştıESKİŞEHİR'in Sivrihisar ilçesinde, denetim yapan polislerin sigortası yaptırılmadığı ve ruhsatı olmadığı için trafikten men ettikleri hafif ticari aracın sahibi kadın, 3 katlı binanın çatısına çıkarak intihara kalkıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement