Eskişehir Polisler Arabasını Bağlayınca, Çatıya Çıkarak İntihara Kalkıştı
Polisler arabasını bağlayınca, çatıya çıkarak intihara kalkıştıESKİŞEHİR'in Sivrihisar ilçesinde, denetim yapan polislerin sigortası yaptırılmadığı ve ruhsatı olmadığı için trafikten men ettikleri hafif ticari aracın sahibi kadın, 3 katlı binanın çatısına çıkarak intihara kalkıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?