Erkek arkadaşından ayrılmak isteyince cep telefonundan izlendiğini fark etti
Son Dakika Logo
02.09.2020 10:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erkek arkadaşından ayrılmak isteyince cep telefonundan izlendiğini fark etti

İzmir'de yaşayan bir kadın, ayrıldığı sevgilisi tarafından telefonunun izlendiğini fark etti. Telefonun takip edildiğini anlayan genç kadın savcılığa giderek suç duyurusunda bulundu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (18)

  • Cemil Cemil:
    Sevgili ol her türlü haltı ye sonra,takıp ediyor öldürecek diye yırtın,önce edep bil,Ahlk bil 16 20 Yanıtla
    Remil Remil:
    Peki sana ne bundan. Sen önce bacına bak. Incele telefonunu. Neler bulursun. 9 5
    Cemil Cemil:
    Ramil efendi Benim bacım edepli ahlaklı sıkıntı yok 5 6
    ffmm ffmm:
    boyle hos bır kız sana da gelse salya akıtakarak kosarsın sevgılı olursun..uyanık senii..mıllete laf atacagına ben kendım bır tane bıle bulamıyorum de.. 5 4
    mehmet efendi mehmet efendi:
    sevgili olmayan varmı,sevgilisi olmayan zaten içe dönük yaşayan sorunlu insandır seviyeli bir ilişki yaşadıktan sonra herkesin bayan ve erkek arkadaşı olması normaldir.her flört eden her haltı yemesimi gerekiyor.57 yaşındayım 2 sene flört ettim gençliğimde el ele bile tutuşmadık saf ve temiz duygularla büyüdük, bizler zamanında temiz insanlardık 4 2
    Mehmet efendiye cevap Mehmet efendiye cevap:
    Mehmet abi çok iyi ve güzel konuşmuşsun . Ancak söylediklerin sadece senşn zamanın için geçerlidir. Şimdi o saflık, temizlik ve duruluk mu kaşdı. 13 yaşındaki çocuğun tek derdi cşnsellik olmuş o yüzden de ilk buluğunda affetmiyor. Yoksa el ele rutuşmaya bile utanan ilişki biçimlerini biz de yaşadık. Ama şimdiki nesil öyle değildir. Saygılar 6 0
    Atatürkçü Atatürkçü:
    Cemil kardeş haklısın,Bu kızlar Gazi Mustafa kemalın Kızları değil,bir bayan önce edep bilmeli,önüne gelenin elini tutup sevgili olursan başına her şey gelir,kızlarımız kocalarının gözünün içine baksınlar ellerini tutsunlar,Sevgili aşk oyunlarıyla kendilerini kandırmasınlar. 2 1
    filiz filiz:
    haklısınız karakter meselesi bu işler 3 0
    Behçet Nacar Behçet Nacar:
    (Remil) Kendi bacısı için söylüyor,hazır senin yanındayken telefonuna bak,incele herkeze güvenme diyor. 1 0
  • 456 456:
    Çıplaklık, gayri meşru yaşamak ve alkol kullanmak; uygar olmak ve demokratlık değildir. 26 5 Yanıtla
  • Ahsen Ahsen:
    İnsanlardan nekadar uzak, o kadar kafan rahatttt.... 20 0 Yanıtla
  • Vay ahlakli way Vay ahlakli way:
    Ahlaksızlık ne demek karı koca dışında yaşanan hersey ahlak mı demek ahlakın yorumu kimlere kaldı la 16 3 Yanıtla
  • Dede korkut Dede korkut:
    İzmirli değilmisiniz. 10 9 Yanıtla
    Normaldir Normaldir:
    Çağdaşlarya. 9 7
    yeliz güneş yeliz güneş:
    tam malsın. 1 1
  • Abuzer kömürcü Abuzer kömürcü:
    Ne mal olduğunu anlamış 9 4 Yanıtla
  • snraa snraa:
    Hadi bayan beni takip ediyorsa? Özel hayatın gizliliğini erkekleri kapsamıyor mu? Sadece bayanlar mı korunuyor? 5 3 Yanıtla
  • hakan hakan:
    hiçbir şey olmaz bunu yapanlara canım ülkemde 6 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement