Zonguldak'ta yaşlılar güzel havanın keyfini çıkardı
Zonguldak'ta yaşlılar güzel havanın keyfini çıkardıZONGULDAK'ta, koronavirüs salgını nedeniyle 65 yaş ve üzeri vatandaşlara 6 saatliğine sokağa çıkma izni verilmesinin ardından özellikle sahil kısmında yoğunluk yaşandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?