ANKARA Evde kalanlar için 'Sağlıklı Beslenme Hattı'
Evde kalanlar için 'Sağlıklı Beslenme Hattı'SAĞLIK Bakanlığı, koronavirüs tedbirleri kapsamında yaklaşık 2 aydır evde olan vatandaşlar için 'Sağlıklı Beslenme Danışmanlığı Hattı' kurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?