Koronavirüs salgının son bulması için camilerin hoparlöründen dua edildi
Antakya ilçesindeki Ulucami Minareden dua edilmesi Hatay'ın Antakya ilçesindeki Ulucami'de, Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş'ın çağrısı ile yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının bir an önce son bulması için yatsı ezanı sonra dua edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?