Zeljko Obradovic: "Hücumda Aldığımız Kararlar Bize Maçı Kaybettirdi"
-Zeljko Obradovic: "Hücumda aldığımız kararlar bize maçı kaybettirdi"İSTANBUL - Fenerbahçe Başantrenörü Zeljko Obradovic, hücumda aldıkları kararların kendilerini mağlubiyete götürdüğünü söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?