SPOR Trabzonspor, Kayseri'ye gitti
SPOR Trabzonspor, Kayseri'ye gittiTolga SAĞLAM-Selçuk BAŞAR/TRABZON, (DHA)- Trabzonspor, Süper Lig'in 8'inci haftasında deplasmanda Yukatel Kayserispor ile oynayacağı maç için Kayseri'ye gitti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?