ABD'li hemşireden Covid-19 isyanı: "En ufak olayda hastaların fişi çekiliyor"
ABD'de yeni tip korona virüs (Covid-19) salgını sırasında görev yapan bir hemşire, hastanelerde ağır ihmaller olduğunu ifade ederek, "En ufak olayda hastaların fişi çekiliyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?