Beşiktaş'ta TL'yi Kabul Etmeyen Tolgay Arslan Kadro Dışı Kaldı
Son Dakika Logo
13.11.2018 08:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Beşiktaş'ta TL'yi Kabul Etmeyen Tolgay Arslan Kadro Dışı Kaldı

Beşiktaş'ta sözleşmesinin Türk Lirası'na çevrilmesini istemeyen Tolgay Arslan, "Bana euro ödemeye devam edin" deyince kadro dışı kaldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • TUNÇ06 TUNÇ06:
    YABANCILARA SESİNİZ ÇIKMIYOR BUNLARA ÇIKIYOR ...ANLAŞMA NE İSE ONA UYUN YOKSA UFEA VE FİFA DEVREYE GİRER ... 19 2 Yanıtla
  • Ben Ben :
    Parası beni ilgilendirmez enin sonunda parasını alır ama yata yata götü büyüdü birazda aldiginizin hakkını verin tolgay arslannn 13 2 Yanıtla
  • Mustafa Mustafa:
    Mevzu bahis vatansa gerisi teferruattır. Gönderin gitsin bi işe yaradığı yok zaten 8 7 Yanıtla
  • mahmut arslan mahmut arslan:
    ADAM HAKLI PARASINI İSTİYOR.BABASININ OĞLU DEĞİL SONUÇTA BJK 10 2 Yanıtla
  • Saçma durum Saçma durum:
    Mevcut sözleşmesini çevirmezse ve mahkemelik olursa futbolcu haklı çıkar.mevcut oluşturulurken ki yasa geçerli olur.haklı yani 10 1 Yanıtla
  • serdar serdar:
    fatih hoca milli takımdan alacagı icin sözleşmesin hatırlatıp parasını istiyordu. Bu adam isteyincemi zoruna gidip kadro dısı birakmıs. ee balık bastan kokar.. 7 4 Yanıtla
  • Bursalı Bursalı:
    defol git hıyar herif..senin ne kadar dönek olduğunu önce trabzona imza atıp pozlar verdikten sonra beşiktaşa gelişini biliriz..karakterin ortada.. 8 1 Yanıtla
  • dr. dr.:
    kulüpler önce devlete olan vergi borçlarını ödesinler.sonrada bankalara olan borçlarını.herkes vergi öderken onların ayrıcalığı dereden geliyor.yok efendim futbol sektöründe milyar dolarlar dönüyormuş bizim takımlar hala borçlu orta okul lise mezunu kalitesiz insanlar milyon dolarları alıp toplumla dalga geçerken vatanımın çalışkan okumuşlarının hali içler acısı bu oyunu bozmayanlar utansın. 6 0 Yanıtla
  • Mutlu şey Mutlu şey :
    Papazı verdiniz ya,tolgay a kurban olun siz 2 3 Yanıtla
  • fenerli fenerli:
    eee sonuç ne o parayı euro olarak almaya devam edecek 2 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement