Gaziantep İslahiye'de 1200 nüfuslu mahalle, karantinaya alındı
Gaziantep İslahiye'de 1200 nüfuslu mahalle, karantinaya alındıGAZİANTEP'in İslahiye ilçesinde, anjiyo olduktan sonra rahatsızlanarak gittiği hastanede yapılan 'Covid-19' testi pozitif çıkan E.K.'nin (90) evde bakımını üstlenen kızında da koronavirüs tespit edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?