Üzerine benzin döküp kendisini yaktı, hastanede öldü
ÇANAKKALE'nin Bayramiç ilçesinde, psikolojik sorunları olduğu belirtilen ve evinde üzerine dökerek, kendisini yakan Savaş Ö. (45), tedaviye alındığı hastanede yaşamını yitirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (6)