Özbek eşini boğarak öldürdü, polis gelene kadar başında bekledi
Son Dakika Logo
03.06.2020 06:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Özbek eşini boğarak öldürdü, polis gelene kadar başında bekledi

İstanbul Kadıköy'de Özbekistan uyruklu bir kişi, tartıştığı eşini boğarak öldürdü. Polis ekipleri gelene kadar cesedin başında bekleyen şüpheli, kelepçelenerek gözaltına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • osman osman:
    20 senede ülkeyi agzına kadar yabancıyla doldurdular ülkeyi adeta istila ettirdiler bunlar yüzünden kendi halkımız aç işsiz kaldı 17 8 Yanıtla
    Boş kelle Boş kelle:
    Boş yapma. Türkistandan gelen her bireyin bu topraklarda hakkı vardır. Gelir, yerleşir. Burası Türk yurdu. 5 7
    Nigora Babayeva Nigora Babayeva :
    Yabanci olmasa sende kuru ekmek bila bulamassin 1 9
  • Koyunların sessizliği Koyunların sessizliği:
    Buraya kaliteli insan gelmez ki durumu iyi olan da kaçıyor. 10 5 Yanıtla
    Tuna Tuna:
    He He tamam görevini yaptın mağarana girebilirsin 5 4
  • Emre arslan Emre arslan:
    Derhal koronadan sonra başıboş sokaklarda dolaşanlar derhal toplanıp geri yollanmalı yoksa adım atılmıyor bunlardan 11 2 Yanıtla
  • Fy Fy:
    Kadın cinayetinde dünyada birinciyiz güçleri ancak kadınlara yetiyor 6 6 Yanıtla
  • Alibaba Alibaba:
    Senin mantıgına göre Osmanlı bakiyesi her Suriye vatandaşıda gelir yerleşir. 4 4 Yanıtla
    Ergün Ergün:
    Hangi dünyada yaşıyoruz. Sen ülkedeki yabancıyı kov yabancılar bu arada türküleri kovsun kovalamaca oynayalım. Ağzınız var konuşuyorsunuz ama beyniniz var düşünmüyorsunuz. 1 1
  • Yabancı olmasa iyi olur Nigoro babayave Yabancı olmasa iyi olur Nigoro babayave:
    Afyonlu 4 2 Yanıtla
  • raşit dostum raşit dostum:
    3 yıl sonra serbest yaz kızım 4 0 Yanıtla
  • Degerbilene Degerbilene :
    Allahsızlar 1 2 Yanıtla
  • VİCDAN VİCDAN:
    3-5 kurus biriktirip daha rahat yaşamak için tanımadığın bir ülkeye gel,sonra da tut eşini öldür..Batsın o para.. Keşke memleketlerinde aç kalsalardı da eşini öldürmeseydi..Yazık..ALLAH RAHMET EYLESİN.. 1 0 Yanıtla
  • Elif Khasanova Elif Khasanova:
    Yabancı mamlekat kovsunlar yazmişsinizda yabancı mamlekatada Türkler var acaba onlarda sızın gebi düşünüyorum boş boş laf olsun deya konuşyosunuzda 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement