Bakanlar Işık ve Avcı, Eskişehir'de
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı- Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık konuşması- Toplantıdan detaylar - Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Işık: "Kanunun 'İlla ıslak imza olması gerekiyor' dediği belgelerin dışındaki almamız gereken tüm belgeleri elektronik ortamda, elektronik imza ile alacağız. Eskişehir'deki sanayici bir arkadaşımız yapacağı bir müracaatı, gelip bakanlıkta oda oda dolaşmak yerine kendi ofisinden evrakı elektronik ortama atacak, kendi elektronik imzasıyla bize gönderecek"- Milli Eğitim Bakanı Avcı: "Önümüzdeki 1 Kasım fırsatını iyi şekilde değerlendirirsek, Türkiye'yi dirayetli bir tek parti hükümetine kavuşturabilirsek başta Eskişehir olmak üzere tüm sorunları çözeriz" Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, "Kanunun 'İlla ıslak imza olması gerekiyor' dediği belgelerin dışındaki almamız gereken tüm belgeleri elektronik ortamda, elektronik imza ile alacağız. Eskişehir'deki sanayici bir arkadaşımız yapacağı bir müracaatı, gelip bakanlıkta oda oda dolaşmak yerine kendi ofisinden evrakı elektronik ortama atacak, kendi elektronik imzasıyla bize gönderecek" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?