Yeni Teknik Direktörü Seçimden Sonra Açıklayacağız"
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, siyah-beyazlıların yeni teknik direktörünü başkanlık seçiminden sonra açıklayacaklarını ve netleşmiş bir isim olmadığını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?