Muğla'nın ünlü turizm ilçesi Marmaris'te görüntülenen köpekbalğı tatilcileri korkuttu. Görüntüleri kaydeden denizci "Burada ilk kez köpekbalığı gördük" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (22)
Akp:
İnşallah bodrumda deprem olur 358Yanıtla
Uhu:
Kina yakarsin..10
Kel:
O deprem senin gibilerin hayatında olsun. Mubarek ramazanda.00
Aaa:
Fetöcüler göndermiştir205Yanıtla
Rami:
O bir yunus !!!!613Yanıtla
Uhu:
Gardas bence japon baligi10
MAZLUM:
ZARARSIZDIR BENÇOK YÜZDÜM KENDİSİYLE116Yanıtla
Trol:
Sıkıyorsun bari ölçülü sık 00
MUSTAFA:
insanlardan daha zararsız emin olun 161Yanıtla
ABDÜLKADİR DOĞRUYOL:
GÜNAH ÜRETİCİSİ TURİSTLER UĞRUNA BALIKLARI BİLE KATLEDERMİYİZ ?NE DERSİNİZ ?YOKSA OLACAĞINA BAK MI DERSİNİZ ?86Yanıtla
Olcay:
Birileri tv de şu kadar rus turis t geldi diye hava atıyo daireleri gavurlara kiralamak yerine satıyo birileride böyle konuşuyo Rabbim bize yardım etsin.00
balık:
denize girecekler düşünsün 63Yanıtla
Abowww:
Kedidir o kediiiiiiiii26Yanıtla
Czn:
Kedidir o kedi 24Yanıtla
dul:
kedıdır kedı21Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (22)