Adana'da ikiz kardeşler bıçaklanarak gasp edildi, çevredekiler durup izledi
Son Dakika Logo
29.09.2020 09:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Adana'da ikiz kardeşler bıçaklanarak gasp edildi, çevredekiler durup izledi

Adana'da 2 kişi, işten çıkıp evine gitmek isteyen ikiz kardeşleri köşeye sıkıştırarak gasp etti. Cüzdanlarını vermek istemeyen kardeşleri bıçaklayan zanlılara, çevredekilerin 'dur' dememesi dikkat çekerken olay anı kameralara yansıdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (28)

  • Fani Fani:
    Adana bunlarla dolu. Yaşanacak yer değil Adana. Sabah dışarı çıkanın akşam eve sağ dönmesi mucize bu şehirde. Can ve Mal güvenliği yok. 14 3 Yanıtla
  • Fuzuli Fuzuli:
    3 gün sonra serbest bırakılırlar. 11 2 Yanıtla
    DR DR :
    BELKİDE ÇIKMIŞLARDIR 4 1
  • irfan irfan:
    deyvani 10 haklısın nasıl tutuklamışlar anlamadım. önce serbest kalıp sonra sosyal medyada defalarca haber olduktan sonra tutuklanmaları gerekirdi...bizde adalet değişiyor mu anlamadımm 13 0 Yanıtla
  • EMN EMN:
    istanbulda olsa bu durum herkez ayırır burası adana olunca hepsi hırsız zaten 10 3 Yanıtla
    adanalı adanalı:
    Hırsız babandır 3 6
  • musluman musluman:
    ellerı kesılmesı gerek bu ALLAH CC emrıdır ... 10 0 Yanıtla
  • murat murat :
    devlet böyle adamları 2 gün tutup saldıktan sonra kim neden karışıp başını belaya soksun ? Karışsan yaralansan adamın 2 gün sonra salınacağını biliyorsun o yüzden burda vatandaşa değil adalete bir iki kelam edin. 10 0 Yanıtla
  • deyvani10 deyvani10:
    hayret nasıl tutuklanmışalar. inş 24 yıl verirler 10 0 Yanıtla
  • diyojen diyojen:
    burası teksas 9 0 Yanıtla
  • ,,,,,, ,,,,,,:
    EĞER BUNLARI TUTUKLAMADAN DIŞARI SALSANIZ BENİM BU ÜLKENİN ADALETİNE ZERRE KADAR İNANÇIM KALMAZ YAZIKLAR OLSUN DERİM EĞER BİR ÜLKE GARİBANINA SAHİP ÇIKAMIYOR İSE YAZIKLAR OLSUN YAZIKLAR OLSUN BÖYLE CANİLERİN...... 8 0 Yanıtla
  • hımm hımm:
    ceza diye bişe yokki ülkede kimsenin ceza korkusu yok insanoğlu dayaktan anlayan biş canlıdır acı ceza vermezsen yine yapar şimdi sonuc şu olursa şaşırmam tammmmm 1 gün nezaret cezası verildi yarın sokaklardalar bu sefer öldürmek için 8 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement