Köylüler ile Termik Santrali İnşa Edecek Şirketin Görevlileri Arasında Arbede
Son Dakika Logo
07.11.2014 03:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Köylüler ile Termik Santrali İnşa Edecek Şirketin Görevlileri Arasında Arbede

Soma'da kurulması planlanan termik santral- Termik santralin yapılacağı bölgede bulunan zeytin ağaçlarının kesilmemesi için nöbet tutan köylülere yemek götürmek isteyen yakınlarıyla termik santrali inşa edecek şirketin güvenlik görevlileri arasında arbede çıktı- Arbede sırasında 1 köylü yaralandıMANİSA (AA) - Soma'da yapılması planlanan termik santral nedeniyle Yırca Mahallesi'ndeki zeytin ağaçlarının kesilmemesi için nöbet tutan köylülere yemek götürmek isteyen yakınlarıyla termik santrali inşa edecek şirketin güvenlik görevlileri arasında arbede çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement