Kömür Alamayan Şahıs Bu Kez Kendini Yakmaya Çalıştı
Kömür alamayan şahıs bu kez kendini yakmaya çalıştıKARABÜK - Karabük'te geçtiğimiz hafta kömür yardımı alamadığını iddia ederek Valilik binasının 4. katının camına çıkan şahıs, bu kez kendini Valilik bahçesinde yakmaya çalıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?