Advocaat: "Takımımda Öz Güven Eksikliği Görüyorum"
- Advocaat: "Takımımda öz güven eksikliği görüyorum" Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat: "Bu tarz demeçlerde bulunmak yerine bir oyuncu desin ki 'Hocayı istemiyoruz, hoca gitsin' derse ben yarın giderim"GAZİANTEP - Fenerbahçe'nin Teknik Direktörü Dick Advocaat, Gaziantepspor... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?