Türkiye'den haddini aşan Macron'a "kırmızı çizgi" cevabı: Ülkemizin kararlı duruşuyla karşılaşacaktır
Son Dakika Logo
30.08.2020 10:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Türkiye'den haddini aşan Macron'a "kırmızı çizgi" cevabı: Ülkemizin kararlı duruşuyla karşılaşacaktır

Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Hami Aksoy, Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron'un Doğu Akdeniz'de Türkiye'ye karşı "kırmızı çizgi politikası" uyguladıkları yönündeki ifadelerine, "Doğu Akdeniz'de Türkiye'nin haklı davasına karşı kırmızı çizgiler çektiğini sananlar, yalnızca ülkemizin kararlı duruşuyla karşılaşacaktır" cevabını verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (22)

  • TİBETLİ HÜSEYİN TİBETLİ HÜSEYİN:
    makron bey fransada 54 tane nükleer santrlalin var 2 tanesi kazaya giderse nereye kaçacaksın 9 0 Yanıtla
  • Doğan Doğan :
    macronda Türkiyenin güçlü ülke olduğunu biliyor ,ama Türkiye macronun bildiğinden çok daha güçlü olduğundan haberi yok ,ama öğrenecekler. Türkün gücünü göreceksiniz 4 0 Yanıtla
  • laz Oğlu LAZ laz Oğlu LAZ:
    Kırmızı ,yeşil ,sarı Makron ne çizersen çiz Karşında al pençe duran eski Türkiye yok. Artık sömnüremeyeceksin 4 0 Yanıtla
  • bnymn bnymn:
    alayına gider 4 0 Yanıtla
  • CC CC:
    ŞU S-400 BUNLARI NEDEN ÇILDIRTTIĞI BELLİ. BUNLAR GERÇEKTEN GAVUR. HRİSTİYAN BİLE DEĞİLLER ATEİSTLER. 4 0 Yanıtla
  • laz Oğlu LAZ laz Oğlu LAZ:
    S 400 neden çıldırtmasın. Saldıracaklardı Irak , suriye , Libya,ya çevireceklerdi.Hala bu tehlike geçmiş değil. Bosna katliamını unutmamak lazım. 3 0 Yanıtla
  • Fatih Fatih:
    Sen git baban gelsin bebe macron 2 0 Yanıtla
  • Bülent koçürk Bülent koçürk :
    Türkiye artık bu tehditleri yemez bunları geçin bir maske için birbirinizi sattınız avrupa ülkeleri geç kalınmış değil acill Türkiye nin Avrupada yaşayan Türkleri bir araya getirip lobi kurması lazım hemde derhal Almanyada 5 milyon Türk var bunların oyları çok önemli varlık içinde yokluk çekiyoruz yok ermeni lobisi yok yahudi lobisi adamlar ülkelere emir veriyor biz neden yapmayalım bunlara anladıkları dilden davranmanın zamanı geldi geçti bile hiçbirşey için geç kalınmış değil 1 0 Yanıtla
  • Iman Iman :
    Bizim imanimiz size yeter Hodri meydan diyoruz topunuz gelin Biz Rabbimize ve imanimiza güveniyoruz Türk kimseden korkmaz OSMANLI tekrar dirildi 1 0 Yanıtla
  • Ad Ad:
    Beter ol fransa korona vürüs içinde yok olursun inşAllah AMİN 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement