Başbakan Yıldırım: "Daha Çok Gayret Edeceğiz, Demokrasimizi Daha da Güçlendireceğiz"
Son Dakika Logo
03.03.2018 04:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Yıldırım: "Daha Çok Gayret Edeceğiz, Demokrasimizi Daha da Güçlendireceğiz"

- Başbakan Binali Yıldırım'ın salona gelişi Başbakan Binali Yıldırım'ın salondaki vatandaşları selamlaması Başbakan Yıldırım'ın salondaki bir bebeği kucağına alıp sevmesi Başbakan Yıldırım'ın kürsüye çıkışı Başbakan Yıldırım'ın konuşması KONYA - Başbakan Binali Yıldırım, partisinin 6. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement