BOTAŞ Boru Hattı Patladı, Tarlalar Ham Petrolle Doldu
Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde belirlenemeyen bir sebepten patlayan Batman-Dörtyol boru hattındaki ham petrol metrelerce yukarıya fışkırarak tarım arazilerine aktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)