BOTAŞ Boru Hattı Patladı, Tarlalar Ham Petrolle Doldu
Son Dakika Logo
15.01.2016 05:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

BOTAŞ Boru Hattı Patladı, Tarlalar Ham Petrolle Doldu

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde belirlenemeyen bir sebepten patlayan Batman-Dörtyol boru hattındaki ham petrol metrelerce yukarıya fışkırarak tarım arazilerine aktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (2)

  • 72 batman 72 batman :
    batmanda tpo da calışanlar cok calıyorlar haftada 2 tanker mazot kayboluyor 27 8 Yanıtla
  • 72 batman 72 batman :
    kesin calmışlar 11 7 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement