Eroğlu: "Türkiye'de Bu Sene Bir Miktar Kurak Geçiyor Ancak Biz Tedbirimizi Aldık"
Son Dakika Logo
04.03.2016 04:36
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eroğlu: "Türkiye'de Bu Sene Bir Miktar Kurak Geçiyor Ancak Biz Tedbirimizi Aldık"

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'nun Çorum Valiliği'ne gelişi Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'nun valilik şeref defterini imzalaması Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu'nun açıklaması Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu Çorum'da Eroğlu: "Türkiye'de bu sene bir miktar kurak geçiyor ancak biz tedbirimizi aldık. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement