Samet Aybaba: "Tff 1. Lig'den Şampiyon Olarak Çıkmak İstiyoruz"
- Samet Aybaba: "TFF 1. Lig'den şampiyon olarak çıkmak istiyoruz"KONYA - Sivasspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, TFF 1. Lig'den Süper Lig'e şampiyon olarak çıkmak istediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?