Polis Esrarı Bulmak İçin Lastikçi Oldu
Polis esrarı bulmak için lastikçi oldu Adana'da otoyolda durdurulan bir tırda, narkotik köpeği "Şans" ile yapılan aramada yük lastiklerinin içinden 147 kilo esrar çıktı Gözaltına alınan tır sürücüsünün uyuşturucudan haberi olmadığını söylediği öğrenildiADANA - Adana'da otoyolda durdurulan... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?