Balık Tutmak İçin Çadır Kuran 5 Kişi, Karbonmonoksit Gazından Zehirlenerek Hayatını Kaybetti
Son Dakika Logo
11.03.2019 08:29
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Balık Tutmak İçin Çadır Kuran 5 Kişi, Karbonmonoksit Gazından Zehirlenerek Hayatını Kaybetti

Adana'nın Karataş ilçesi sahilinde balık tutmak amacıyla çadır kuran 5 kişi, karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • Senaryocu Senaryocu:
    Piknik tüpünü kısıp yattılar..ayrıca çektiler efesi verdiler nefesi. 7 24 Yanıtla
    Yalçın adana Yalçın adana :
    Allahından bul 0 0
  • Badanacı Badanacı:
    Ölenlere rahmet, sevenlerine sabirlar diliyorum, gazın kaynagini yazmamislarmi, benmi anlayamadim 19 0 Yanıtla
  • Hacı Hoca Hacı Hoca :
    Ilim, Bilim ve Eytimi zayıf olan her yerde bunlar oluyor aynı bizim muz cumhuriyetinde oldugu gibi. 11 7 Yanıtla
  • Yasin Atacan Yasin Atacan:
    Olta balıkçıları dostluk grubu adına ölenlere Allah'tan rahmet diliyoruz mekanları Cennet olsun ailelerine Allah sabır versin 17 0 Yanıtla
  • Nuri Nuri :
    Ava giden avlanir diyen gereksiz, umarim birgun sen av olursun seni de avlarlar. Teneke!! 11 5 Yanıtla
  • Orhan Alsoy Orhan Alsoy:
    Allah rahmet eylesin mekanları cennet Ruhları şad olsun Nur içinde yatsınlar inşallah Allah geride kalanlarına sabırlar vede uzun ömürler versin inşallah Amin çok yazık olmuş üzücü bir olay keşke hiç yaşanmasaydı böyle tatsız acı olaylar ama malesef yaşanıyor işte söyleyecek söz bulamıyorum inanın çok üzüldüm bazı yorum yapan arkadaşlar ava giden avlanır demişler çok ayıp etmişler sonuçta burada insan hayatından bahsediyoruz nasıl bir beyin yapısına nasıl bir zihniyete sahipsiniz ki böyle bir acı olaya şaka matrak bi yorum yazarsınız ayıptır yazıktır gunahtir 7 0 Yanıtla
  • 123 123:
    Boyle bir ölüme nasil olurda ava giden avlanir diye yorum yazilir ya.bu kadarida pes.aynı sekilde sizinde akrabaniz yada en yakininiz olsaydi ayni sozu soyleyebilirmiydiniz.yazik ya bu kadarda merhametsiz olunmaz.Allah düşmanımın başına vermesin cok uzucu bir ölüm 6 0 Yanıtla
    ismail ismail:
    çok haklısın kesinlikle katılıyorum. 3 0
  • Eyyüp özkara Eyyüp özkara :
    Rabbim rahmet etsin inşallah. Arkadaşlar cenazelerin arkasından iyiliklerinden bahsedelim. Sonra helalleşecek durumunuz yok. Nacizane bir ricam 4 0 Yanıtla
  • Ayıptan günahtan habersizler Ayıptan günahtan habersizler :
    Yorumlara bak arkadaş hiç allah korkusu da kalmamış boş insanlar topluluğu sizin nefesinizi cigerinizi ..kim sadece allah rahmet eylesin deseydiniz de bi hayra gitseydiniz müsveddeler sizi 3 0 Yanıtla
  • Adana Adana:
    Filozof rumuzlu şahıs Bir gün anlayacaksın ama iş işten geçmiş olacak. 2 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement