Emekli Uzman Çavuş, Eşini Tabancayla Vurup İntihar Etti
Son Dakika Logo
23.04.2019 04:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Emekli Uzman Çavuş, Eşini Tabancayla Vurup İntihar Etti

Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde emekli Uzman Çavuş 2 ve 10 yaşındaki çocuklarının gözü önünde 4 aylık hamile eşini tabancayla vurarak öldürdükten sonra aynı silahla intihar etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (49)

  • Realist Realist:
    Görevi icabi silah tasiyan ve daha sonra kim olursa olsun emekliye ayrilinca silahini da teslim etmeli ve silah ruhsatlari iptal edilmeli. Bu bir yasa ile de sabitlenmeli görüsündeyim. 46 15 Yanıtla
    Serhan Serhan:
    Bu görüşe katılmıyorum adam öldürecekse bıçakla çekiçle baltayla bi şekilde öldürüyor... 13 1
    Türk Türk:
    Yıllarca pkk itlerine Dagları dareden kahramanları emekli olunca senmi koruyacaksın?Algıyapma adam kafaya koydumu bıçakla yapar yine yapar amacınız Askeri ve Polisi yıpratmak ama yemezler. 3 4
    Realist Realist:
    Türk-Cevap: Onlari korumak devletin işi. Iş başına gelmeden önce pkk yı bitiricem vaadin de bulunuştu. ONYEDİ sene oldu. PKK pıslıklerı azalıcagına cogalıyor. Senin dediğin de de dogruluk payı var tabi ancak kanun kapsamin da istisnai durumlar göz önün de bulundurula bilir. 1 2
    Realist Realist:
    CÖZÜM MÜ-Cevap : Evet dogru. Ancak bu toplumun yarisin dan fazlasi cahil. Cahil kelimesini acarak elbette uzun bir liste yapa biliriz ama hali hazir da toplumsal egitim görmemis bir kitlenin eline silah tutusturmak ne kadar akillica olur bilemiyorum. Ülke nin yapisi yönetim sekli, sosyoljik durusu gibi unsurlar bireylere elbette yansiyor. Mesela cocugunu okula gönderemiyen aile, evine ekmek götüremiyen baba gibi. Huzur cok önemli. 2 0
    Realist Realist:
    Genel olarak yorumcu ARKADASLARA : Misal; Bir bankayi gercek bir silah ile soymanin cezasi 5 yil ise oyuncak tabanca ile soymanin cezasi 7 yil. Bunun sebebi oyuncak tabancanin her kes tarafin dan kolayca elde edile bilme özelligi. Kanunlar caydirmak amacli yapilir. Sonucta bir silahtan bahsediyoruz. Yakin mesafe, sürât, tasina bilir ve saklana bilir nitelikleri olan bir yapiya sahip. Bilirsiniz, ev icin de silahin namlusu cikarilir ve mermiler silahtan uzak bir yerde saklanir.Tüfek icinde böyle 0 1
    Realist Realist:
    Uzman-Cevap: Her hangi bir art niyet ile yazmadim o yaziyi. Görev bitimi silaha gerek duyulmayacagi inancinda oldugum icin yazdim. Bazi da sebepler var. Seni tenzih ederek söyle bir yaklasim yapa bilirim. Dogu da pkk belasi ile mucadele eden sen ve senin gibi askerlerimzin cogu cephe de ki zor sartlar sebebi ile pisikolojik sıkıntı yasıya bılıyorlar. Böye bir durumda görev sonrasi evinde/belinde silah olmasi ne kadar saglikli ola bilir sence? 0 0
    Realist Realist:
    Adinizi Yazin-Cevap: Evet silah sadece resmi görevli olanlarin kullanacagi bir alet. Onun disinda eskiya, mafya filan gibi bir sey olman gerekir sayet ihtiyac duyuyorsan. Av icin olanlar haric. 0 0
  • Hamza Hamza :
    Piskatriden emekli edilen bir insanda nasıl silah bulunabilir. silahına el konulması yada aile fertlerinden birine teslim edilmesi gerekmez mi. madem psikatriden emekli edilmiş silah sahibi olamaması gerekli bence 41 1 Yanıtla
  • Dürbünlünün Emmisinin oğlu Dürbünlünün Emmisinin oğlu:
    Bu olayın tek sorumlusu kadındır, kim bilir ne yaptı da adamcağız böyle davranmak zorunda kaldı 13 27 Yanıtla
  • Fatma KALENDER Fatma KALENDER:
    Kadın çenesine ve namusuna sahip olsun erkek onun için köle olur 12 20 Yanıtla
    77 77:
    Allah senin başında getirsin 8 3
    Qwert Qwert:
    Senin demene göre bu vahşeti yapması normal ve kadinin sucu öylemi.yaziklar olsun 9 2
  • Volkan Volkan :
    Çocuk yapanlar pişman olacaksınız.yiyecek ekmek bulamayacaksınız.bu hafta süte yüzde yüz zam geliyor 13 12 Yanıtla
    Realist Realist:
    Ver mehteriii veeeeerrrr... 7 0
    Realist Realist:
    Kardeslerimmmm, 3 cocuk yapin haa!!! :) 5 1
  • Ferdi abi Ferdi abi:
    Kadınlar fazla dırdır etmeyin. Erkeğinizi bunaltmayın, yargılamayın. Dünyanın yükünü erkekler çekiyor. Tek istedikleri akşam eve geldiklerinde bir güler yüz 11 14 Yanıtla
  • Ben benim Ben benim:
    Psikolojisi bozuk bir insanin terapi merkezinde tedavisi yapilmadikca anti deprasanlar bilincsizce verildikten sonra olacagi bu geride kalan iki yetim oksuz oldurende kabahat yok asil suclular bu Tür sorunlar yasiyan insanlari sokaga salanda yazik olmus her ikisinede allahtan rahmet cocuklarina ailelerine sabir diliyorum 22 2 Yanıtla
    Selim kardes Selim kardes :
    Okadarini bende biliyorum ölmus birine oturup bedduami okuyayim her ne olursa olsun ölende oldurende insan 1 0
  • Zynp Zynp:
    Gerçekten çok üzüldüm ama önce yetim kalan çocuklara, çok da küçükler. Hem anne hem de baba yok şimdi. Herşeye rağmen inşallah sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir hayatları olsun.. 23 0 Yanıtla
  • Fikret Fikret :
    Yazık, şimdi bütün sorunlar çözüldü mü ? Allah rahmet eylesin. 19 3 Yanıtla
  • hilmi taşbunar hilmi taşbunar:
    aldatmanın sonu felakettir 1 19 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement