Sadri Şener: Herkese Geçmiş Olsun
Son Dakika Logo
26.05.2014 01:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sadri Şener: Herkese Geçmiş Olsun

Eski Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, Mecnun Otyakmaz'ın şike süreciyle ilgili sarf ettiği sözlere sert cevap verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • hakan yakın hakan yakın:
    allah ın malı mecnun odyakmaz la alakalı cas kararını okudunmu cahil.cas mecnun odyakmaz ın şike yapmadığını söylüyor vicdani kanaat oluşmadı diyor.birşeyler hakkında konuşurken bilgi sahibi ol.eldeki tapelerle mecnun odyakmaz şike yaptı denilemez diyor.haberleri sen hep saat 12 den sonra alıyorsun herhalde..... 8 3 Yanıtla
  • matkap matkap:
    Kaç senedir Fener'in aldığı şampiyonluk kupası bizim diye bağırıyosunuz. Herşey oldu bitti madem istemeyin artık kupa falan boşa yormayın kendinizi. 6 5 Yanıtla
  • aaa aaa:
    Uefa Cas Fifa Mehmet Yıldızı dinledimi acaba 10 1 Yanıtla
  • recep recep:
    delil bulamıyorsunuz....çamur atıyosunuz siz şikeçisiniz...hemde onaylanmış 6 4 Yanıtla
  • mzn mzn:
    Sivas sultan otelde rakilari icerken mucnun baskanim haklisiniz.derken..kendi yoneticikerini satarken boyle bidi bidi yapmiyordun.trabzon halkina ve trabzonspora en buyuk ihaneti sen yaptin.uyutma kimseyi..harcadigin butceyle kurdugun takimin basarisi ortada..gercek trabzonlular bence bubu sizden sormali..senin yaptigin deli nunarasida sokmez.daha mecnun baskanla kendi stadinda goz goze gelmemeye gelip kacislarinla,nasil bi cesaret ve sertligini gorduk balon baskan 6 3 Yanıtla
    akif colpan akif colpan:
    Dune kadsr sivas caddelernde gezerkn yigidin harmn oldgu yerlerde geznmk bi baska oluyor dyen sadri sener ve haciosmnoglu bugun sivasn yigitlerni tartsr oldukar evet sivasliyz yigit insanlarz ve tipki KULUP BASKANIMZ MECNUN OTYAKMAZIN SOLEDGI GIBI NAMUSUMUZADA BI O KADSR DUSKUN YIGIDOLARIZ sizler once cikacakcsnz tvlere namusunuz uzerine yemn edecksn tipki mecnun basknmz gbi ondan sona yigit kelimesni agzniza alcaksnz ama biz yigidolar sizde bu cesart ve namusu goremyoz ne yazkki yazik son sozum MZN abimin yorumuna katilmamkta mumkun deil 0 0
  • Veycell58 Veycell58:
    Ankaragücüne evinde puan kaybet kayseriye puan kaybet en krtitik deplasmanda eskişehirde puan kaybet ondan sonra Sivasspora çamur atmaya başla cumartesi günü yapılan kongrede tüm gerçekler ortaya çıktı şimdi neye sığınacaksınız 5 3 Yanıtla
  • akif colpan akif colpan:
    Evet mzn rumuzlu abime aynen katliyrm ayrca daha dune kadar sivas caddelernde yigidin harmnn oldugu yerlerde geznmk gurur veriyo dyen sen ssdri sener bugun cikmissnz simdki kulup basknnla sivasin yigitlgni tartsmya acysnz sunu unutmayinki sivas her zamn yigit evlatlariyla ovunur tipki bizim BUYUK BASKANMZ MECNUN ODYAKMAZ la ovundgumz gbi cunku bssknmzn ozude sozude birdr mirac kandlnde namusum uzerne teminat edermki trabzondan tesvk gelmstr dyck kaar yigit olan bu baskana sahip oldgmz icn gururluyz. Sizde namusnuzu ortaya koyark cikp yemn edecksnz ama edemzsnz cunku tesvign kralini yaptnz bu yuzdn baskanin adini agzinza almayn 3 4 Yanıtla
  • murat murat:
    Trabzon camiasinin yanindayiz kimsenin suphesi olmasin. Herkes herseyi biliyor isine geldigi konusuyor biz 8 sifir yendigimizde sike dediler ama o sezon fenevde 8tasda 6 sifir gibi skorlarla yendi ve fenevin tarihi ortadadir baskani ataturke suikast kurmus idam edilmis biri asker yapmamis isi basbakana olmadi cemaate olmadi gladyoya olmadi en son trabzonu bulastiklari pislige cekmeye calisiyor bu arada ali kocla demirorende bizi katmaya calisti ama osene 8 . olmustuk birsey bulamadilar 8 olacagimiza bu kadar sevinemezdim herhalde tek gercek var sikeciler kumeye aziz iceri baska turlu turk futbolu rahatlamaz ve her gecen gun bataga gider 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement