AŞTİ'deki evsizler, belediyenin şefkat evlerine yerleştirildi
Ankara Valiliğince, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında, Ankara Şehirlerarası Terminal İşletmesi'nde (AŞTİ) bulunan evsizler, şefkat evlerine yerleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?