İstanbul'da 6 Öğrenci Fenalaştı: Acil Servis Karantinaya Alındı
Sultanbeyli'de liseye yakın bir arazide yaşları küçük iki kişi tarafından atılan ve kimyasal madde içerdiği iddia edilen biber gazından 4'ü öğrenci 6 kişi zehirlendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?