Seyir Halindeki Tır'da Çıkan Yangın Otoyolda Trafiği Durdurdu
Seyir halindeki TIR'da çıkan yangın otoyolda trafiği durdurduBOLU - Bolu'da, TEM Otoyolu'nda seyir halindeyken lastikleri yanmaya başlayan kereste yüklü tır trafiğin yaklaşık yarım saat durmasına neden oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?