Cumhurbaşkanı Erdoğan, Abdülhakim Sancak Camii'nin açılışına katıldı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul Teknik Üniversitesi Ayazağa Kampüsü içerisinde inşa edilen Abdülhakim Sancak Camii'nin ibadete açılış törenine katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?