Kısıtlamanın bitmesiyle vatandaşlar araçlarıyla yollara çıktı, benzinliklerde araç kuyrukları oluştu
Kısıtlamanın bitmesiyle vatandaşlar araçlarıyla yollara çıktı, benzinliklerde araç kuyrukları oluştu Korona virüs tedbirleri kapsamında İzmir'in de aralarında bulunduğu 15 ilde ilan edilen 4 günlük sokağa çıkma kısıtlaması sona ererken, kısıtlamanın bitmesiyle birlikte trafiğe çıkan çok... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?