KOVİD-19 HASTALARI YAŞADIKLARINI ANLATIYOR - "Hastalık beni deviremedi, ben onu devirdim"
Kocaeli'de eşi ve iki çocuğuyla yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) yenen Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, hastalık ve tedavi sürecinde yaşadıklarını anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?